One week till Ghana! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Imke Jacobs - WaarBenJij.nu One week till Ghana! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Imke Jacobs - WaarBenJij.nu

One week till Ghana!

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

01 September 2014 | Nederland, Venlo

Het is bijna zo ver!!! Over een week zijn Merle en ik net geland in Accra, Ghana. Maar eerst nog even een week stressen, intensief naar school, de vele spullen en 1000 medicijnen inpakken en afscheid nemen. Dat laatste valt me zwaar, heb ik gemerkt. Het afgelopen weekeinde hield ik mijn afscheidsfeestje voor mijn familie en vrienden. Het was erg gezellig maar natuurlijk ook dubbel.

Ik houd jullie de komende maanden op de hoogte van mijn reis; het volgende reisverslag zal ik schrijven in ietwat andere omstandigheden dan op de bank in een rijk land. Ik kan me nu echt nog niet voorstellen hoe die omstandigheden er precies uit gaan zien maar ik laat me verrassen en geniet nog even van de laatste dagen in ons kikkerlandje.

Tot snel!

  • 01 September 2014 - 21:33

    Rob Jacobs:

    Ha Imke,

    Nogmaols vuul succes en plezeer in Ghana. Ik zal dich volge.

    groetjes Rob

  • 02 September 2014 - 03:39

    Petra :

    HOW on earth did I miss all this ..? ?? You are going to GHana for how long? What is your role there?

  • 02 September 2014 - 18:42

    Hannique:

    Ha Imke,

    Een hele fijne reis toe gewenst en vooral gaan genieten.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes van hannique

  • 02 September 2014 - 21:01

    Anja :

    Imke,
    Heel veel plezier in Ghana. Ik volg je reisverslag met belangstelling
    groetjes Anja

  • 03 September 2014 - 09:49

    Imke:

    Dankjewel allemaal!!!

    @Petra, I will send you an email tonight!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

31 December 2014

Dank jullie wel & hopelijk tot onze volgende reis!

17 December 2014

Hakuna matata

15 December 2014

Project Tuna

15 December 2014

Goodbye until we meet again

25 November 2014

Vallen en weer opstaan
Imke

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 8186

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 22 December 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 22 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: