One week till Ghana! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Imke Jacobs - WaarBenJij.nu One week till Ghana! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Imke Jacobs - WaarBenJij.nu

One week till Ghana!

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

01 September 2014 | Nederland, Venlo

Het is bijna zo ver!!! Over een week zijn Merle en ik net geland in Accra, Ghana. Maar eerst nog even een week stressen, intensief naar school, de vele spullen en 1000 medicijnen inpakken en afscheid nemen. Dat laatste valt me zwaar, heb ik gemerkt. Het afgelopen weekeinde hield ik mijn afscheidsfeestje voor mijn familie en vrienden. Het was erg gezellig maar natuurlijk ook dubbel.

Ik houd jullie de komende maanden op de hoogte van mijn reis; het volgende reisverslag zal ik schrijven in ietwat andere omstandigheden dan op de bank in een rijk land. Ik kan me nu echt nog niet voorstellen hoe die omstandigheden er precies uit gaan zien maar ik laat me verrassen en geniet nog even van de laatste dagen in ons kikkerlandje.

Tot snel!

• 01 September 2014 - 21:33

Rob Jacobs:

Ha Imke,

Nogmaols vuul succes en plezeer in Ghana. Ik zal dich volge.

groetjes Rob

• 02 September 2014 - 03:39

Petra :

HOW on earth did I miss all this ..? ?? You are going to GHana for how long? What is your role there?

• 02 September 2014 - 18:42

Hannique:

Ha Imke,

Een hele fijne reis toe gewenst en vooral gaan genieten.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes van hannique

• 02 September 2014 - 21:01

Anja :

Imke,
    Heel veel plezier in Ghana. Ik volg je reisverslag met belangstelling
    groetjes Anja

• 03 September 2014 - 09:49

Imke:

Dankjewel allemaal!!!

@Petra, I will send you an email tonight!